Garantisager Huawei, vi skal bruge følgende oplysninger. Dansk

Oprettet af Kim Schildt, Ændret den Tue, 19 Aug kl. 8:00 AM af Kim Schildt

For at jeg kan oprette en reklamationssag ved Huawei, skal jeg bruge følgende oplysninger og dokumentation:

  1. Dokumentation for køb af inverteren hos Co2Pro (f.eks. fakturanummer eller kopi af faktura).

  2. Serienummer på inverteren (foto af mærkepladen).

    • Hvis inverteren er online, og jeg har adgang via FusionSolar, kan jeg selv finde dette.

  3. Billede af anlæggets opsætning (gerne et oversigtsfoto af hvor inverteren er placeret).

  4. Information om ændringer på anlægget – hvis der for nylig er sket ændringer, bedes det oplyst hvilke.

  5. Billeder af målinger på DC-strenge:

    • Spænding mellem + og –

    • Spænding mellem + og jord

    • Spænding mellem – og jord

  6. Skærmbillede af eventuelle fejlkoder fra FusionSolar app.

    • Hvis inverteren er online, og jeg har adgang via FusionSolar, kan jeg selv hente dette.

  7. Logfiler fra inverteren:

    • Hvis inverteren er online, og jeg har adgang via FusionSolar, kan jeg selv hente dem.

    • Ellers skal logfilerne downloades onsite ved login i inverteren.

  8. Oplysning om firmwareversion på både dongle og inverter:

    • Hvis inverteren er online, og jeg har adgang via FusionSolar, kan jeg selv finde informationen.

    • Hvis ikke, skal det kontrolleres onsite ved login i inverteren.

Når jeg har modtaget ovenstående, kan jeg sende sagen videre til Huawei.


Alternativt:
Du kan selv oprette en reklamationssag direkte hos Huawei via dette link:


https://digitalpower.huawei.com/service-request/#/Mailbox/index?lang=en_US


Jeg anbefaler, at du vedhæfter dokumentationen fra punkt 2 til og med 8 ved oprettelsen.


Hvis du selv opretter sagen, må du meget gerne give besked herom, så jeg kan lukke sagen her hos Co2Pro.

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen